.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارق حرفه اي با 33 فقره سرقت دستگير شد
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 33 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد
سارق حرفه اي با 33 فقره سرقت دستگير شد

به گزارش شمال نیوز، دفترمازندران درساری،سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از عزم جدی پلیس در مقابله با سرقت و سایر معضلات اجتماعی خبر داد و گفت: حصول امنیت پایدار در جامعه بدون مشارکت و همدلی همه آحاد جامعه با پلیس مقدور نیست و انتظار ما از شهروندان همکاری با پلیس در همه زمینه هاست


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.719 seconds.